Ekonomi

BMW, Çin’deki düşüşe rağmen ikinci çeyrekte teslimatlarında hafif artış bildirdi

Investing.com — Alman otomobil üreticisi BMW, Perşembe günü ikinci çeyrekte teslimatlarının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 0,4 arttığını açıkladı. BMW, MINI ve Rolls-Royce markalarını kapsayan toplam satışlar 621.271 adede ulaştı.

Bu mütevazı genel büyüme, Avrupa’daki güçlü performansın Çin pazarındaki önemli zayıflığı dengelemesiyle gerçekleşti. BMW ve MINI satışları, Nisan-Haziran döneminde Avrupa’da yüzde 10,1 artarken, Amerika Birleşik Devletleri’nde yüzde 1,4 yükseldi.

Bu arada, şirketin Çin’deki satışları geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 13,7 düştü. Bu durum, lüks otomobil üreticisinin geleneksel olarak premium araç satışları için kilit bir pazar olan Çin’de karşılaştığı zorlukları gözler önüne seriyor.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu